Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Joi, 29 Iun. 2017, 17:24
8
5097

FOTO: Podul Traian e gata. De vineri se reia circulația autoturismelor

Vineri, 30 iunie 2017, la ora 10.00, se va deschide circulația pe Podul Traian.

Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Primăria a anunțat că circulația autoturismelor pe Podul Traian se va deschide vineri. La fața locului nu vor fi făcute declarații de presă.

Compania de Transport Public Cluj-Napoca SA a anunțat și ea reluarea circulației mijloacelor de transport în comun pe Podul Traian. Aceasta se va face cu data de 1 iulie.

Astfel, urmatoarele linii vor reveni la traseele de baza:
- troleibuze: 3, 4 și 5
- autobuze: 9, 22 (microbuze), 23, 23L, 26, 26L, 28, 28B, 32B, 36B, 36L, 41, 50, 50L și 52.

Linia 1 va reveni la traseul de bază după finalizarea primei etape a lucrărilor de pe latura nordică a Pieței Unirii.

Linia 35 va avea traseul, la mers spre P-ța Gării, din P-ța A. Iancu – 21 Decembrie 1989 – Regele Ferdinand – Horea – P-ța Gării, cu stații suplimentare la Sora și Central. La întoarcere va reveni la traseul de baza, pe str. Burebista – I. Coroian – Traian – P-ța M. Viteazul .

Stația Central de pe str. Regele Ferdinand, spre P-ța Gării, va rămâne definitivă pentru liniile 3, 4, 5 (troleibuze), respectiv 9, 19, 22, 29, 32B, 35 și 42 (autobuze).

Stația Cuza Vodă, între str. David Ferenc și Cuza Vodă va rămâne în funcțiune, urmând să deservească liniile 19, 29 și 42.

Sursa foto: Info Trafic Cluj

 

Articole din aceeasi categorie
Municipalitatea din Iași vine cu o veste bună. Mai exact, parcul de autobuze și tramvaie ar putea fi modernizat prin intermediul fondurilor europene.
26 Apr. 2018
14:30
0
Nu mai puțin de 1.740 de arbori cu balot vor fi plantați în Cluj-Napoca până la finalul primăverii. Arborele cu numărul 1.000 a fost plantat astăzi în Parcul Central
26 Apr. 2018
13:21
0
Parkingul de pe Aleea Negoiu nu poate fi utilizat deoarece nu are toate avizele necesare
26 Apr. 2018
13:15
0
Pe drumul județean DJ 764B Valea Drăganului – Baraj Drăgan se execută lucrări de întreținere curentă și periodică. Așa că turiștii și locuitorii din zonă trebuie să fie atenți!
26 Apr. 2018
12:50
0
Peste 30 din accidentele rutiere produse în acest an în municipiul Brașov au avut loc ca urmarea a neacordării priorității pietonilor de către șoferi, la trecerile special amenajate pentru aceștia, au
26 Apr. 2018
12:24
0
Consiliul Local Sebeș a votat, în ședința de miercuri, 25 aprilie, organizarea în data de 27 mai 2018 a unui referendum având ca temă achiziția, de către Municipiul Sebeș, a unui laborator mobil pentr
26 Apr. 2018
11:00
0

Post new comment

Comentarii

Puteau face un pod cu estetica deosebita.

Pe vremea lui Traian, lui Apolodor i-a trebuit tot atâta timp ca să facă un pod peste Dunăre.

in Cluj nu s-a facut nimic de anvergura dupa revolutie in materie de transporturi dar nu numai. Se fac cat mai putine strazi si se leaga cat mai multe case/lungime de drum pentru a maximiza exploatarea a ce exista deja (si sa nu se faca nimic) si astfel se ajunge la suprasaturatie. In Cluj se circula haotic asa de nivelul unui oras indian mai de doamne ajuta. Se asteapta ca alte tari sa plateasca taxe si sa vina banii din afara. Situatia Clujului e de fapt obligatia financiara a altor tari si popoare si nu a celor care locuiesc in Cluj...care sant ocupati cu bautul, cheful, condusul in stare de ebrietate si statul la cafea si la...cozile birocratiei binenteles. Trebuie un an de zile sa se repare un pod de 500 metrii patrati plus 4 'tzenti". e foarte mult primitivism incompetenta si prea multi incapabili.

Atatea benzi i-au tot facut pana a ajuns sa fie mai ingusta partea circulabila decat era inainte. Foarte fain. Trotuar de 5 m latime, dar benzi mai putine. Facut cu cap, ca totul in oras. Cu cap de bou.
Ca in fata la opera maghiara, este loc kklau, dar ei nu fac doua sensuri (ca tramvaiul sa fie separat) pe directia de mers spre Baritiu. Sa se faca rand pana la Napoca si sa astepte si tramvaiul, iar pe partea cealalta sunt 3 benzi...goale. Toate sunt gandite bine, de profesionisti, pe bani "putini", calitate romaneasca si termene de doa ori mai lungi ca in proiect.
Bine macar ca e gata, se mai deblocheaza zona...

Ioi ce fain, ce bine, minunat, feeric, extraordinar, ce primar destoinic avem. Si ce repede lo gatat, ca parca ieri o inceput si e gata deja. Votam in masa cu Boc, cel mai cel primar.

in loc sa aiba o arhitectura deosebita s-a preferat doar functionalitatea pentru acest pod.
pacat

Mama, da ce estetic, ce design....fantastic....primaria se pricepe sa faca Clujul mai frumos. Ar fi cazul sa vedeti cum aratau podurile Clujului acum un secol.

da testele de rezistenta le-or facut ?

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide