Luni, 15 Noi. 2010, 21:53

NASA a descoperit o gaura neagra in vecinatatea Terrei

nasa descoperit o gaura neagra vecinatatea terrei

Cercetatorii NASA au descoperit cea mai tanara gaura neagra din vecinatatea Pamantului. Anuntul a fost facut in aceasta seara, de catre reprezentantii prestigioasei institutii care au declarat, intr-o conferinta transmisa in direct pe site-ul oficial, ca au inventariat un “obiect exceptional in vecinatatea noastra cosmica”.

La conferinta de presa din aceasta seara, cercetatorii au dat detalii despre gaura neagra existenta in apropierea Terrei. Oamenii de stiinta au precizat ca un lucru de exceptie il constituie faptul ca se cunoaste exact data de nastere a acesteia.

Anuntul si explicatiile cercetarorilor de la NASA au fost asteptate cu sufletul la gura. Avand in vedere ca nu se stiau amanunte despre descoperire si ca se precizeaza doar ca azi urmeaza o conferinta de presa, ufologii si site-urile dedicate stiintei au facut nenumarate speculatii.

In timp ce unii credeau ca americanii vor anunta prezenta extraterestrilor, altii erau convinsi ca se va discuta despre evenimente periculoase care vor schimba definitiv viitorul planetei Terra.

UPDATE:   Oamenii de stiinta au relatat ca gaura neagra aflata in vecinatatea Pamantului este de data recenta. Potrivit evaluarilor ea ar avea doar 30 de ani. S-a explicat ca ea ar fi aparut un urma unei supernove din galaxia M100 si ca este situata la aproximativ 50 de milioane de ani lumina.

In termeni stiintifici, fiind vorba de cosmos, aceasta distanta este considerata insa redusa, ceea ce i-a facut pe cercetatori sa declare ca “obiectul exceptional” se afla in vecinatatea Terrei. Ei au subliniat ca pana acum au fost detectate numeroase gauri negre, sub forma unor explozii de raze gama, dar ca acestea se afla in “universul indepartat”.

SN 1979C a fost descoperita in 1979, si s-ar fi format dupa ce o stea cu un volum de 20 de ori mai mare decat Soarele a explodat.

_________________________

CITITI SI:
Surpriza la NASA: Obiect exceptional, in vecinatatea Terrei

citynews.ro
foto: nasa.gov

Potrivit unui studiu realizat de o firmă de profil, locuințele din Cluj s-au ieftinit cu câțiva euro pe metru pătrat
08 Apr. 2019
În Parcul Industrial Tetarom III din Jucu s-a inaugurat recent o nouă investiții demarate de unul dintre cei mai mari clienți ce activează în acest perimetru: grupul italian de electrocasnice De’Longh
08 Apr. 2019
Consiliul Judeţean Cluj informează participanții la trafic și locuitorii din zonă în legătură cu faptul că, în cadrul programului de lucrări ce vizează îmbunătăţirea infrastructurii rutiere a judeţulu
08 Apr. 2019
O echipă de funcţionari ai Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj, instituţie publică de interes judeţean aflată sub autoritatea Consiliului Judeţean, se va deplasa marți, 9 aprilie, începâ
08 Apr. 2019
Compania de Apă Someș a anunțat întreruperi ale furnizării apei potabile în localitățile Florești și Cetan.
08 Apr. 2019