Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Miercuri, 14 Ian. 2015, 14:11
56
9528

Primarul Clujului recunoaşte: „Traficul din oraş, cea mai presantă problemă”. La ce soluţii se gândeşte Emil Boc

Dacă o serie de proiecte vor fi terminate în 2015, cele care ar trebui să decongestioneze traficul din oraş vor fi începute abia în 2015, cu scopul de a fi finalizate peste câţiva ani. Tot atunci ar trebui să dispară şi aglomeraţia din trafic, cea mai dificilă problemă cu care se contruntă Clujul.

043326_197001
Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Primarul Emil Boc a recunoscut că cea mai importantă problemă a Clujului este traficul şi aglomeraţia din oraş. Edilul speră, însă, că odată finalizată centura de ocolire sud, traficul va deveni mult mai aerisit.

„Vor fi demarate procedurile pentru studiul de prefezabilitate pentru centura de sud a Clujului, care va porni din Mănăştur, va merge pe Calea Turzii şi până la Selgros, nodul Apahida-Vâlcele. Avem PUG-ul aprobat, această centură trebuie făcută. Vom demara şi un studiu de circulaţie în municipiu care să ne dea şi alte soluţii punctuale în oraş pentru decongestionarea traficului. De altfel, cea mai presantă şi importantă problemă este şi devine aglomeraţia şi traficul din oraş. Am gândit un pachet de soluţii, de realizare a acestei centuri, studii de trafic, parkinguri subterane şi supraterane, dar şi alte soluţii", a spus Boc.

Primarul vrea să scape de aglomeraţia din oraş şi invitându-i pe clujeni să folosească tot mai mult transportul în comun.

"Am rezolvat cu TIR-urile, dacă ele mai există în oraş atunci circulă ilegal, însă rămânem cu traficul nostru. Vrem să încurajăm oamenii să folosească şi transportul în comun pe măsură ce creşte confortul în acest sens. Vom stabili care sunt şi alte soluţii care trebuie promovate pentru decongestionarea traficului, monorail, pasaje supraterante sau alte soluţii”, a mai declarat primarul Clujului.

În cadrul PUG este planificat şi un drum de legătură între Calea Baciului şi Bulevardul Muncii, dar şi o centură care să pornească de la nodul de autostradă de la Gilău până la hypermarketul Cora.

Citiţi şi: Proiectele deceniului la Cluj: drum expres dinspre Gilău şi legătură directă între Mănăştur şi Apahida

Articole din aceeasi categorie
Primăria Cluj-Napoca a aprobat deja 29 de cereri (din care 14 sunt în plată) de sprijin la plata chiriei pentru clujenii cu venituri mici și situație socială dificilă.
21 Iun. 2018
09:29
0
Poliţiştii de investigaţii criminale au reţinut, pentru 24 de ore, un minor, în vârstă de 16 ani, bănuit de comiterea infracţiunii de viol, faptă prevăzută de Codul penal.
20 Iun. 2018
10:21
5
În jurul orei 15, Poliţia a fost sesizată cu privire la faptul că într-o unitate bancară, de pe raza municipiului Cluj-Napoca, a intrat o persoană cu faţa acoperită şi, sub ameninţare, a sustras o sum
18 Iun. 2018
16:15
1
Sucursala Regională CF Cluj prin Secția L3 Cluj a anunțat închiderea totală a circulației rutiere pentru efectuarea unor lucări specifice într-una din zonele de acces spre Tăietura Turcului.
14 Iun. 2018
11:55
1
Poliţiştii Biroului Rutier Cluj-Napoca au continuat acţiunile pentru prevenirea accidentelor rutiere şi combaterea cauzelor generatoare de evenimente în trafic.
14 Iun. 2018
11:15
0
Primăria Cluj-Napoca a anunţat restricţii de circulaţie, cu ocazia desfăşurării evenimentului ,,Sports Festival”, care va avea loc în perioada 14-17 iunie 2018.
14 Iun. 2018
08:45
0

Post new comment

Comentarii

Minte de ingheata apele. Cum nu mai sunt tiruri in oras? Pai ii plin de ele pe Calea Baciului, str Garii, str Oasului, Bd. Muncii. Bine ca reabiliteaza drumurile si vin dupa aia camioanele sa le strice inapoi intr-o luna. In loc sa aloce bani anual sa tot peticeasca drumurile mai bine sa termine o data centura aia nenorocita din A3 pana in Valcele.

Primaria nu poate sa faca centuri intre A3 si Valcele ... de fapt nici Consiliul Judetean nu poate fara aprobare de la Minister (pentru ca autostrada nu tine de autoritatile locale si nici drumul national). CJ poate sa faca un drum judetean (fara legatura cu centura Valcele-Apahida) pana aproape de autostrada, pentru a-l lega de autostrada sau centuri trebuie sa isi dea ok-ul ministerul ... adica Rus. Teoretic exista un proiect pe la Tureni parca, deci nu se va continua centura existenta pana in autostrada (din pacate).

am gresit gramatical...scuze

D-le primar, va rog revizuiti problema garajelor...ffff multe nu adapostesc masini...au alta destinatie...multe masini de pe strazi ar intra in acestea...sau suprataxatile pt crearea de parcari

una dintre solute ar fi transportul elevilor din clasele 1-8, cu autobuze special, destinate doar ptr. transport elevi, sa se ia elevul de la statia ce-a mai apropiata si pana la poarta scoli si invers, pentru cluj napoca si comunele limitrofe,( metropolitan), sunt foatr multi copii care merg la scoala in cluj, cel mai bine se observa cvan este vacanta, de exemplul din floresti in vacanta traversezi cei 4 km in 5 min. pe cand in timpul scolii, in minim 30 min. se ajunge si lo o ora.
Ar fi ca prima solutie si cea mai ideala, castiga si primaria si parinti , isi lasa copii cu incredere, fiind transport destinat doar elevilor.

Pe vremuri existau asemenea autobuze dar erau pline de vinituri pe care nu le interesa faptul ca autobuzele sunt numai pt elevi si studenti.

daca ai fi Clujean ai sti ca si acum exista numai ca la fel nu ii intereseaza nici acum ca e transport pentru elevi!!!

iubesc clujul, sunt nascut aici si nu m-as muta nicaieri de aici insa orasul-comoara devine orasul petarda. alte orase, fara atatea ifose incep sa aiba atractii turistice si efectiv chestii de facut. la noi edilii se gandesc cum sa faca sa treaca ziua fara sa lucreze. sau cum sa taxeze o chestie gratuita ( gen patinoar la chios, la care un infect maxim comenta ca ne-am obisnuit cu lucruri gratis. da... lucrurile gratuite le vrem gratis ). parca as vrea un spagar ca iohanis la primarie, poate face ceva si pentru noi. boc nu are ambitii, viziune, locuieste intr-un apartament si gata. noua ne-ar trebui un escroc mai mare, cu afaceri, cu ambitii, care sa aiba de castigat dintr-un oras grandios, caruia sa nu-i fie frica de mega proiecte si care sa traga sforile pana iese ceva. piticu zice aquapark o data la cativa ani si nu se face nimic. mi-i scarba sa-l mai ascult, si ceea ce face ii de obicei scump si nu foarte utilizabil.

sai sugeti ***EDITAT*** lui DOMNU BOC ca-i cel mai kpabil primar de la mogancoace si sa sugeti ***EDITAT*** toti carel blamati pe DOMNU BOC bos de bos e l ii barosanu cel mai bun si mai tare PRIMAR

Iar te-o lasat Lapusan sa intri pe net de pe PC-ul de la sediul partidului?

Ai perfecta dreptate, imi pari un om cu capul pe umeri. Din pacate asta-i situatia. Da, parca-l regret pe Apostu, Primarul 50% dar in mandatul lui s-a facut ceva. Boc e amortit cred ca e rupt de realitate, nimica nu merge, incepand de la sistemul informatic care e la pamant, site-ul Primariei cu o harta neactualizata de ani buni, taxe si impozite, plati parcari on- line = zero, strazi reabilitatre anul trecut cu mari eforturi financiare si pt. nervii populatie rupte si cu cratere, centrul plin de caverne in asfalt, nu mai zic de mizerie, de ascunderea cablurilor aeriene care au lasat strazi intregi fara lumina, iar unde este lumina aceasta porneste dupa aproape o ora de la lasarea intunericului, lipsa parcarilor si neputinta de a plati cu cardul, de multe ori si numerar, trafic ingrozitor , masini parcate in intersectii, taxiuri in statii si blocand pur si simplu benzi intregi de circulatie, zona clinicilor universitare de renume fara parcari, zona studenteasca fara parcari, strazi blocate complect, camioane, TIR-uri, lipsa Politie locala, nervi injuraturi. Clujul capitala , sincer ne vom face de mandra minune, am vazut mai daunezi un autocat din Belgia care a incercat sa parcheze in zona Gradinii Botanice si dupa cam 10 minute , negasind unde sa stationeze, au plecat injurand. Sa fiu sincer, sunt aceleasi fabulatii, monorai, Somes navigabil, centuri, parking sub teran, bla- bla.

daca Boc interzice T,I.R-urile sau care circula sunt ilegale.....probabil marfa care tre sa ajunga la POLUS..IULIUS..CORA..O SA FIE PARASUTATA :))

ai auzit de centru logistic? vine tiru mare descarca iar marfa este impartita in dube, si alte autovehicole de transport de tonaj mai mic.

iar tu ai auzit de autorizatii de libera trecere? Nu de alta da ce ar fi daca toate marfurile care intra in Cluj ar trebui puse in dube ? Cred ca balamucul ar fi de 10 ori mai mare ,nu ar trece un tir ci ar trece cel putin 10 dube sa duca marfa la destinatie ,plus ca unde mai pui si munca in plus si timpii pierduti!

Felicitari de asemenea pt. Inputul de la postacul Transilvania. Fain videoul. Trebuie vazut si de Primarele nostru...asa de fun....de gandit nu prea gandeste el saracul....dupa cum se mentiona gresit in titlul articolului.....
Nu gandeste...se complace...in ipostaza de Primar....trafic el nu prea are .... decat de influenta

Singura solutie pentru traficul din Clu este explicata in video-ul acesta: https://www.youtube.com/watch?v=SZCuWpBM2x4

Felicitari Transilvania! Excelent comentariul tau! Spune tot, cu calcule, exemple. Partea cu pozele a fost facuta si la Bucuresti anii trecuti, ca exemplu de urmat. Ca exemplu, e foarte simplu sa decongestionezi traficul: un autobus/troleibuz/tramvai din Cluj poate transporta in medie 120 de calatori. De obicei, intr-o masina este o persoana, maxim 2 (ma refer strict la cei care circula numai in oras). Acum calculul preliminar (si iau exemplul cel mai fericit, cu doi oameni intr-o masina). Asta inseamna 60 de autoturisme. Cat spatiu ocupa 60 se autoturisme? Dar cat spatiu ocupa un autobus (care cuprinde oamenii din 60 din autoturisme)? Hai sa fie 2 autobuze (toata lumea sa stea pe scaune). Cat spatiu?
Oricum intrebarile nu ti-s adresate, ci cititorilor. Si sa vada filmul.
Altii au implementat acestea. Noi nu avem specialisti, nici macar sa copieze.

Felicitari Transilvania! Excelent comentariul tau! Spune tot, cu calcule, exemple. Partea cu pozele a fost facuta si la Bucuresti anii trecuti, ca exemplu de urmat. Ca exemplu, e foarte simplu sa decongestionezi traficul: un autobus/troleibuz/tramvai din Cluj poate transporta in medie 120 de calatori. De obicei, intr-o masina este o persoana, maxim 2 (ma refer strict la cei care circula numai in oras). Acum calculul preliminar (si iau exemplul cel mai fericit, cu doi oameni intr-o masina). Asta inseamna 60 de autoturisme. Cat spatiu ocupa 60 se autoturisme? Dar cat spatiu ocupa un autobus (care cuprinde oamenii din 60 din autoturisme)? Hai sa fie 2 autobuze (toata lumea sa stea pe scaune). Cat spatiu?
Oricum intrebarile nu ti-s adresate, ci cititorilor. Si sa vada filmul.
Altii au implementat acestea. Noi nu avem specialisti, nici macar sa copieze.

In ultima vreme Str.Donath a devenit extrem de circulata, soseaua de centura a Clujului in zona de Nord-Vest.Cred ca ar fi de actualitate construirea unei sosele de centura prin Baciu , Cheile Baciului si sa iasa la Floresti sau devierea circulatiei de pe Taietura Turcului spre B-dul 1 Decembrie 1918, care nu este asa circulat.
Speram sa se ia in considerare propunerea !!!

boc a taiat panglica la inaugurarea miniautostrazii, in rest nu are absolut nici un alt merit.
Eventual si-a tras si el ceva comisioane, ca doar e baiat destept...

Se va intra doar cu autorizatie de la primarie pe sectorul de drum pe care il ai de parcurs pana la descarcare.

Traficul greu a fost deviat pe sectorul de aurostrada Gilau-Turda, e chiar atat de greu de priceput?! Autostrada care, daca nu era Boc prim ministru, nu se facea veci (probabil se facea ceva pe la Alexandria sau Calafat). Asa ca nu vamai treziti batand aiurea din gura, de zici ca e site-ul Antenei 3.
Iar acum Boc este supus unui embargou teribil de catre gorjeanul plagiator, asa ca se descurca si el cum poate.
Ganditi mai mult, scrieti mai putin !

Ia sa vedem, domnule, cum functioneaza mintea dvs. Autostrada asta (cu un contract infect) a fost contractata cand Boc abia se visa primar la Cluj. Deci nici vorba de a fi premier.
La Calafat si Alexandria nu s-a facut asa ceva, nici inainte nici dupa ce acest mare geniu al politicii a iesi din scena. Deci ati debitat 2 tampenii.
Dar ia sa vedem exact ce s-a facut in vremea domniei Boc: s-au facut vreo 50 de km. Cam asta e.
Iar, daca asa cum sugerati, s-au facut prioritar pentru ca na, Boc ne indrageste, atunci Doamne fereste, concluzia e ca si cu interventii, omul nu prea poate face mare lucru. Vai de capul nostru.
Indemnul dvs este foarte bun, vi se aplica perfect. Si inca ceva: ratiunea, bunul simt si critica nu au legatura cu antena 3, desi probabil credeti ca lumea se imparte in antena 3 si fanii lui Emil Boc.

Pai si daca tot o luam dupa logica ta:
-inaintea lui Boc nu s-a facut nici macar un KM.
-in timpul lui Boc s-au facut macar aia 50
-dupa Boc iarasi nici-un KM.
Si daca tragem linie, cine a facut ceva?

METROU APAHIDA - CLUJ - FLORESTI NU AR FI OARE UTIL ?

EVENTUAL PLATIT DIN BUGETUL NATIONAL DIN BANII TARII ASA CUM E PLATIT CEL DIN BUCURESTI.. DACA TARA PLATESTE TOT CE TINE DE METRO-UL BUCURESTEAN MITICESC DE CE SA NU PLATEASCA TARA SI PENTRU UNUL ABSOLUT NECESAR IN CLUJ ??

Is deacord cu tine, dar din pacate nu se doreste, cum am mentionat , daca ar fi asa ceva automat as renunta la masina! (De ce as pierde 30 min sa ajung la servici cand pot sa ajung cu metro-ul in 15 ? / 15 min de somn imi prind bine! )

Traficul in orasul jegos, mizerabil, plin de gropi si cabluri pe stalpi, cu cladiri pleznite si pline de graffiti este aglomerat de ani buni de zile. Fix in 2015 s'a gandit primaria sa caute solutii... dar pana acum ce **!?!** ati facut?

uita-te in oras ce s-a facut pana acuma. daca nu-ti convine, cauta-ti alt oras.

Esti din Rachitele? Esti contaran cu primaru?

Se promit multe, se fac putine, de proasta calitate, scumpe.Daca esti multumit, nu ma mir: "uita-te in oras ce sa facut". Te multumesti cu putin si de slaba calitate. Corect este: "uita-te in oras LA ce s-a facut". Eu as adauga si "cum s-a facut". Se pare ca esti unul din cei cu expresia "e bine ca s-o facut". Calitatea nu conteaza.
Ca sa-ti deschid ochii putin, pentru multe promise si neincepute/nefinalizate: cladirea Filarmonicii, parcul Cetatuia, somes navigabil, pista aeroport 3500m, extinderea spatiilor verzi din oras (s-au redus - tot mai multe constructii pe foste spatii verzi), podul Traian, bike sharing (trebuia finalizat in 2013) + piste biciclete, tramvaie moderne (avem 2 din 12), pasajele de la gara, cinematograful Dacia, 50 de autobuze noi anuntate pentru 2014 (in 2015 avem totusi 6 bucati), modernizarea Caii Turzii (electrificare pariala, trotuare sparte si nerefacute dupa asfaltare, zona verde), parkinguri subterane in zona centrala etc.

Stefan cel mare, mai sint si alte proiecte, la fel: tunel pe sub zona centrala, parca era vorba si de un aquaparc, de un monorail peste Somes, ticketing, baza sportiva in Gheorgheni cu bazin de inot, un copil-un arbore - majoritatea copacilor sint uscati si neinlocuiti din 2012. Mai sint, dar m-am plictisit.

O fost ocupat cu politic săracul om. Lasati-l sa se odihnească încă cativa ani. O demarat proiectul cu închirierea de biciclete. Dar a început cu achizitiile. Cu partea care aduce spaga grasa. Picior de bicicleta si de statie de bicicleta nu trebuia cumparat pana cand nu era infrastructura pusa la punct. Adica pistele alea. Da făcute cu inima si cu intentie buna nu de ochii lumii. Sunt o grămadă de activisti pro bicicleta clujeni cu experienta si know-how care s-au oferit sa ii dea consultanta. Ba chiar i-au oferit planuri gata făcute, la standarde europene. Însă primarul ii ignora. Nu iese nicio spaga de acolo. Cel mai trist primar. Nota 2 (doi).

Eu personal as merge cu transportul in comun daca s-ar asigura cateva lucruri:
1. Atitudinea soferilor fata de calatori si fata de cersetori si de oamenii care nu-si valideaza biletele (pe care ii vad) - prin asta ma refer la imbracaminte , la limbaj si vocabular , la respectarea dreptului de calator, la poftirea oamenilor care calatoresc fara titlu de calatorie valabil jos.
2. Caldura pe timp de iarna in autobus
3. Aer conditionat pe timp de vara in autobus
4. Frecventa mijloacelor de transport
5. Batranii, Veteranii , Pensionarii car nu fac dovada ca au si un loc de munca secundar sa aibe gratuit inafara orelor de varf .

Cu prioritatea enumerata si fara pretentii la faptul ca trebuie sa ma inghesui putin in autobus/trolebus/tramvai la orele de varf.
Chiar as fi dispus sa dau 6 Lei pe 2 calatorii sau sa platesc 100 Lei abonament decat sa ma enervez dimineata in trafic si sa consum o canistra de combustibil. Dar cele 5 reguli sa fie respectate cel putin 95% .

Oare cer prea mult ?

Peste prajit.

Cu un buget de 263 de milioane de euro... Cu un milion fac o aplicatie prin care sa poti rezolva toate chestiile pentru care mergi la Finante - online. Si nu ca aia de la ANAF unde erau deschise 3 tag-uri in aceeasi pagina sau erau tag-uri

  • inafara
      sau
      .

      De restul 262 de milioane asfaltez drumurile de arata ca sticla de drepte si mai raman bani si sa trag o autostrada prin mijloc, pe langa, oriunde, pentru devierea traficului.

    • Click me
    • We're going to have so much fun, you and I.

    Oare, oare, ce se întâmplă acum?

    alert("Hello, my friend! Welcome to Citynews.");

    alert? nu vrei cam multe? :))

    Ia uite, astia de la Citynews nu isi verifica prea bine comentariile si pot scrie cod html:

    • Ce
    • mai
    • vrajeala

    Solutia ar fi trasportul in comun GRATUIT astfel cei cu masini isi vor folosi masinile doar de sarbatori sau chiar la nevoie. Iar banii pentru transport de poate rezolva din reclame pe autobuze si in autobuze.

    Inainte de gratuitate, ar fi mai bine o banda dedicata exclusiv transportului. Soferii blocati (cei care ar putea sa renunte la plimbarile prin centru) ar vedea cum trec mijloacele de transport pe langa ei. A doua zi ar face altfel.

    crezi ca altii poarta capul pe umeri sa gandeasca ca tine?Fii sigur ca nu se VREA acest lucru.Cum crezi tu cocalarul sa-si plimbe parasuta cu troleul?

    Pentru orice exista un inceput. Cine ar putea si ar vrea, ar merge cu transportul, cine nu, nu. Sa astepte in trafic, cocalarii. Dar nu-s ei majoritari, nu ma refeream la ei, ci la cei are ar putea renuna la masina uneori, in oras. Multumesc pentru aprecieri. Asemenea, ca pricepi.

    Nu-l suparati mai, nu-l suparati. Ca nu e vina lui! Urbanismul de 10 ani nu se face sub semnatura lui sau a mainii drepte. Politia locala nu tine de el! Colaborarea cu politia rutiera (ca doar na, avem pretentii absurde si dorim sa poata sa lucreze impreuna) nu tine de el! Infrastructura (e.g. poduri care se crapa, poduri care ar fi trebuit de mult timp largite, strazi care ar fi trebuit largite, gropile si faptul ca pe aproape toate arterele mari banda I e o varza pe care toata lumea o evita sau o foloseste ca parcare) nu tine de el!
    A, tine de el cumparatul (adica cel mai simplu lucru de pe planeta) si inauguratul de autobuze si tramvaie!
    Si tot de el tine cositul si organizatul de concerte! Nu va ajunge? Eu zic ca e mai mult decat suficient. E prea mult! Mai bine sa se ocupe doar de concerte de-acum ca sigur ii face fericiti pe clujeni.
    Si mie mi-ar placea sa fiu primar intr-un oras asa de lejer, fara pretentii. As lua din banii colectati (taxe, impozite, etc) si, odata la 4 ani, inainte de alegeri, as cumpara inca niste autobuze, as mai turna un strat de asfalt pe o strada si gata...mandatul urmator e asigurat. A, as face si concerte, desigur. Totul la suprapret, din banii fraierilor care vor zice: "se face!"

    "Am rezolvat cu TIR-urile, dacă ele mai există în oraş atunci circulă ilegal, însă rămânem cu traficul nostru.".... am citat din spusele marelui BOC:) deci s-a resemnat si TIR-urile pot circula si ilegal in oras....adevarul ca sunt si foarte greu de observat de ceei care vegheaza, zilnic pe Titulescu trec cel putin 50 de bucati.

    Da, e tare greu. Nu vad camioanele care circula, ce sa ma astept la a ridica masinile parcate in intersectii sau trecerile de pietoni?

    Pe scurt: incompetenta! Mai pe lung: traficul din oras se datoreaza unei "dezvoltari" fara niciun studiu prealabil, inmultirea artificiala a populatiei din cauza fenomenului "somes valley"; constructia de cladiri de birouri fara parkinguri suficiente; "incurajarea" mersului cu masina prin oras din cel putin doua cauze: 1. lipsa unui transport in comun normal, civilizat, fluidizat - cel putin cu banda proprie, 2. existenta de parcari cat se poate de multe in zona centrala; lipsa pistelor de biciclete; mizeria din oras pe vreme umeda - nu incurajeaza mersul pe jos, pentru cei care ar putea; dezvoltarea fara niciun studiu a Florestiului, fara a avea cel putin o infrastructura stradala - dieneta si dupa amiaza exista multe blocaje. La noi multe se fac invers. Dar apoi nu se mai poate face aproape nimic. Ramanem cu ce avem, cu ce s-a aprobat (cel putin in constructii). Mai exista si altele, dar nu doresc sa bat apa-n piua.
    Primarul ignora traficul infernal al orasului, constient de altfel din ce cauze, legandu-se de TIR-uri, centuri... Prea putin exista trafic ce nu tine de oras, care trece prin oras.

    mai baieti ia taxati voi cu 1 sau 2 lei sau cat considerati voi pe zi (mici stickere care sa fie pe la toate chioscurile care se lipesc in parbriz), masinile cu alt numar de inmatriculare decat CJ si vedeti voi cum studentu sau cei noi stabiliti in oras merg cu autobuzul. Sau poate o sa fiti surprinsi de numarul mare de cereri de inmatriculare de la noi locuitori ai orasului deja stabiliti in Cluj dar cu masina inmatriculata in judetul de unde au venit , oare nu creste atunci un pic si bugetul local.

    @DDD Ma tot gandesc uneori la dinastia ca tine; oare coaceti mult pana scoateti cretinismele astea din cap?

    Asta-i un primar din anul 2014 al unui oras european?! Niciun cuvand despre piste de biciclete? Chiar numai ignoranti cu gandire anacronica putem avea la conducere in tara asta? Sa se ia de mana cu Pontala, care stimuleaza tinerii sa-si ia cutie poluanta, ca nu-s destule masini in tara, e prea curat aerul si ajungem prea repede la servici. Si mor prea putini in accidente rutiere.

    Acum e luna ianuarie si sintem in anul de gratie 2015.
    2014 a trecut. :-)
    Normal ca e prea curat aerul la noi! Nu stii de studiu: sintem primii in Europa la calitatea aerului. Dar avem maxim doua aparate de masurare functionale (in timp ce alte orase europene au zeci! 30, 40, 50). Si ale noastre nu masoara toate microparticulele.

    Deceneu, interesanta chestia asta cu 2 statii functionale... .

    Erata: @ Deceneu. Replica era pentru si nu de la Deceneu.

    "Am rezolvat cu TIR-urile, dacă ele mai există în oraş atunci circulă ilegal" adica tovarasu vrea sa zica ca firmele mari nu mai pot primi si livra marfa cu tiruri pt ca e ilegal sa intre un tir in oras (nu ma refer la zona centrala ci in zona iris, aeroport, bd.muncii, ...etc?????)

    Adaugă comentariu nou

    Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

    Filtered HTML

    • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
    • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
    • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
    • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

    Plain text

    • Etichetele HTML nu sunt permise.
    • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
    • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
    Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

    Comentarii

    01 Jan. 1970
    02:00
    01 Jan. 1970
    02:00
    01 Jan. 1970
    02:00
    Inchide