Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Vineri, 12 Iun. 2015, 11:02
19
7464

Decizie importantă luată de CTP Cluj. Staţia de pe „Memo” va fi reactivată, dar trei autobuze vor opri în continuare şi la Sora

Compania de Transport Public (CTP) Cluj-Napoca a anunţat că, de săptămâna viitoare, mijloacele de transport în comun vor opri din nou pe strada Memorandumului, dar în acelaşi timp autobuzele 24, 24B şi 30 vor avea staţie şi la Sora, sensul de mers spre Mănăştur.

023388_197001
Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

Lucrările de pe strada Memorandumului ar urma să fie finalizate în această săptămână, iar autobuzele şi troleibuzele vor opri, începând de luni, din nou în cele două staţii de pe strada situată în centrul Clujului.

Surpriza oferită de CTP călătorilor este că, în continuare, trei autobuze vor opri şi în staţia Sora, pe sensul de mers spre Mănăştur.

„Ca urmare a finalizării lucrărilor de modernizare a străzii Memorandumului, începând cu data de 15 iunie se revine la staţia de bază Memorandumului, pe ambele sensuri, pentru liniile 1, 6, 7, 25 de troleibuz, respectiv 9, 19, 22, 24, 24B, 29, 30, 42, 52 de autobuz. Se menţine traseul liniilor 19, 29 şi 42 pe str. J. Curie – 21 Decembrie 1989. Prin urmare, în staţia Sora – sensul spre Mănăştur vor opri liniile 3, 4, 5 de troleibuz şi 19, 29, 32B, 42, precum şi 24, 24B şi 30 de autobuz”, potrivit unui anunţ al companiei clujene de transport.

Pe de altă parte, CTP le reaminteşte călătorilor că pot folosi din nou tramvaiele spre Bulevardul Muncii tot de luni, după ce lucrările la podul Nadăş vor fi finalizate.

În același timp, ca urmare a finalizării lucrărilor de reabilitare a zonei din apropierea Bisericii Ortodoxe de pe strada Câmpului, începând cu 13 iunie autobuzele liniei 42 (P-ța M. Viteazul – str. Câmpului) vor reveni la traseul de bază, cu întoarcere la Biserica Ortodoxă.

Articole din aceeasi categorie
Marți, 23 aprilie, cei care se prezintă cu o carte la intrarea în Grădina Botanică „Alexandru Borza” din Cluj-Napoca pot vizita obiectivul fără să mai plătească bilet.
06 Apr. 2019
10:05
0
Primarul Emil Boc a anunțat recent că bugetul din acest an al municipiului Cluj-Napoca va avea o pierdere de 20 de milioane de euro, lucru care va afecta proiectele de investiţii.
04 Apr. 2019
10:46
0
Miercuri, 3 martie, începând cu ora 10.00, va avea loc un nou exercițiu “Miercurea Alarmelor”, după cum au anunțat cei de la Inspectoratul pentru Situații de Urgență (ISU) Cluj,
03 Apr. 2019
10:09
0
De Ziua Jandarmeriei Române, în zona casinoului din Parcul Central din Cluj-Napoca va avea loc miercuri, 3 aprilie, cu prilejul sărbătoririi Zilei Jandarmeriei mai multe manifestări dedicate acestui
02 Apr. 2019
12:24
2
Compania de Apă Someș SA a anunțat întreruperea furnizării apei potabile în mai multe zone ale municipiilor Cluj-Napoca și Dej.
02 Apr. 2019
10:04
0
Oficialii Primăriei Municipiului Cluj-Napoca au anunțat că miercuri, 3 aprilie, podul Porțelanului se va închide circulației, în vederea continuării lucrărilor demarate și pentru siguranța traficului
02 Apr. 2019
08:30
0

Post new comment

Comentarii

O singura remarca (in rest nu mai comentenz: "nu ma interesa personal, ci era o idee generala". Generala... a cui? Doar a ta!): decat sa merg pana la Sora, mai bine cobor la Regionala. Fac 5 minute pana in piata, fata de cel putin 5 + 5.

Desigur, in statia improvizata vizavi de primarie nici nu se punea problema, ca linia e la distanta enorma si, oricum, ai dreptate: acolo chiar s-ar bloca intreaga intersectie. Si da, la Sora e problematica apropierea dintre statie si intersectia cu Regele Ferdinand, dar nu cred ca intr-atat de mult. Oricum, din ce am vazut, statia Sora are o prelungire mare, insa e de fapt parcare / statie taxi. Daca nu s-ar mai parca peste tot pe marginea drumului, eu zic ca s-ar putea face din Sora o statie principala, la fel ca si Memo, caci si acolo este spatiu relativ redus. Oricum, nu ma interesa personal, ci era o idee generala, care ar mai stopa din aglomerarea oamenilor in statia Memo, mai ales ca acum trotuarul s-a ingustat dupa lucrari. Nu va mai fi o problema asa mare, totusi, dupa ce se va introduce biletul cu valabilitate orara, astfel incat sa poti schimba autobuzul intr-o statie cu mult inainte de Sora, cu unul din numerele care vor opri acolo, fara sa mai faci inca un bilet. Cat despre faptul ca intre Memo si Regionala nu exista o distanta foarte mare... Mie mi se pare ca exista, mai ales ca Sora este intr-o zona de interes aproape la fel cu Memo, cu posibilitati mai rapide de a ajunge in P-ta Mihai Viteazul, de unde ai putea sa ai nevoie sa schimbi autobuzul in caz ca ai nevoie de ceva exclusiv de acolo pentru a ajunge la munca...

Va fi si boc prezent pt a taia panglica, doar e o realizare mareata care-i apartine in mare masura!

Surpriza era daca aia de la CTP se tineau de cuvant si cumparau 12 tramvaie noi in loc de numai 4. Surpriza era daca luau trolee noi sa schimbe vechiturile alea ruginite de pe vremea lui ”Impuscatu”. Sau daca mai cumparau niste autobuze noi sa scoata din trafic jegurile alea verzi aruncate la fier vechi acum 25 de ani de frantuji. Sau daca isi tineau alta promisiune si cumparau autobuzele electrice cu care se lauda deja de 3 ani degeaba. Sau daca angajau controlori care sa aiba macar 8 clase si cei 7 ani de acasa. Sau daca ar folosi aerul conditionat in autobuzele si troleibuzele care au aceasta facilitate.

By the way, exista butoane de foarte multi ani. Dar nu stim sa le folosim pentru ceea ce au fost montate. Oricum, oprirea s-ar face doar in statii, intelegand aluzia ta catre gigi1. :-)

Oferta serioasa si care merita! Nu esti de parere ca trebuie sa incepi la timp, daca vrei sa castigi? Acum, dupa ce au vazut filmul care demonstreaza ca totul este foarte serios, oamenii au inceput sa lucreze si sa castige cu noi. Te asteptam si pe tine! Incepi rapid si simti satisfactia ca ai gasit ceva ultra-serios! Filmul video te va convinge! Cere-mi urgent mai multe detalii la adresa mea de email: lapuste_monica@yahoo.com

Consider ca ideal ar fi ,ca toate mijloacele de transport in comun ,indiferent daca merg la gara sau in Manastur- Polus -Grigorescu ,sa opreasca in statia Sora.

Nu ti-ai dori mai bine sa monteze in toate mijloacele de transport in comun un buton si cand il apesi sa opreasca sa te lase fix acolo unde ai treaba? Sa nu iti mai obosesti piciorusele? PLM, pe o distanta de 900 de metri (cat e din statia de la regionala pana la cea de pe memo) vreti inca o statie?

Gandire infantila, ma scuzati: pe ce lungime ar trebui sa se intinda statia de la Sora ca sa poata opri atatea autobuze si troleibuze, 8 numere in total (5 de pe Memo + 3 care opresc deja la Sora)? Si-s linii care circula foarte des. Chiar va este atat de greu sa va deplasati 3-400 de metri pe jos?

Ar putea, macar sambata si duminica , cand pe multe din aceste linii se circula foarte rar Sunt destule persoane pentru care 3-400 de metri e do distanta foarte mare

"Surpriza oferită de CTP călătorilor este că, în continuare, trei autobuze vor opri şi în staţia Sora, pe sensul de mers spre Mănăştur."

Surpriza?!?
Faptul ca se trezesc dupa un timp ca aia ar fi fost starea de normalitate, si o corecteaza in sfarsit, trebuie sa o luam drept surpriza si eventual sa ne inchinam in fata conducerii CTP?

Era aberant ca 30-ul la dus spre Marasti oprea la Sora iar la intors spre Grigorescu, nu oprea acolo. Unde a fost logica marilor specialisti din conducerea CTP-ului atata amar de vreme cat aberatia aia de situatie a fost mentinuta?

Si cand se vor trezi marii conducatori ai CTP-ului sa schimbe traseul liniei 30 pe langa stadion si spre parc, dinspre Grigorescu, dupa pod sa faca stanga pe Splaiul Independentei, cu statie in statia de tramvai, si apoi dreapta pe Cosbuc, asa cum se circula cat timp era santier la polivalenta, iar spre Grigorescu sa vina pe traseul normal, pe Aeea Stadionului si apoi pe Uzinei Electrice?

Ca de cate ori se intalnesc doua 30-uri pe aleea stadionului, nu incap unul pe langa celalalt si iese cu dat in marsarier, cu blocaje in trafic, mai ales in weekend.

Nu inteleg 25-ul de ce nu opreste la sora. De la iulius daca ma duc la str Bolyai, trebuie sa ma duc pana la memo, si 10 minute inapoi pe jos....

Asa de bine au fost aceste statii, si acum totul se incepe din nou...

Nu pot oprii peste tot unde ne vine la indemana fiecaruia, s-ar marii timpul de parcurs considerabil, si asa pierzi o gramada de timp datorita traficului, daca mai punem statii din 10 in 10 m ca sa fie convenabil pentru toata lumea...
30 si 24 sunt autobuze, nu trebuie sa opreasca la toate incrucisarile ca troleibuzele

ciocu mic, imbecile!

Nu fi rau Rradule.

Opreste-te la langa Regionala. E mai aproape, plus ca mergi in acelasi sens. Nu opreste din cauza liniei de curent care este pe banda 2 si nu-i permite intrarea in statie. Teoretic se poate modifica. Practic, numai CTP stie daca se poate.

Dar pe perioada lucrarilor, troleibuzele ce mergeau spre Manastur opreau fara probleme chiar in alveola statiei, caci captatoarele ajungeau chiar si de pe banda 2. Si in alte zone, linia electrica aeriana este la distanta de marginea drumului si totusi se poate. Problema majora ar fi ca s-ar aglomera foarte mult statia Sora, dar si faptul ca semafoarele sunt sincronizate pentru unda verde la o anumita viteza, care nu ia in calcul oprirea in statie, astfel incat dupa ce pleaca din statie, toate autobuzele vor sta la rosu... Ar trebui banda dedicata inca din Marasti pana in Manastur si semaforizare speciala pentru mijloacele de transport in comun pe aceasta banda speciala, ca sa aiba si ele unda verde...

daca spui tu ca opreau fara probleme este ok dar sa vedem si cum mai porneau ele din statie:din alveola trebuie sa iasa direct pe banda 2-a pentru a merge inainte pe o distanta foarte scurta si foarte rar era cazul in care il lasau ,practic trebuia sa-i forteze sa iasa chiar si pe banda 1 care normal face dreapta pe Regele Ferdinand

Se poate sa fie cum spui. Eu stiu ca aveau statia mutata vis a vis de primarie, nu la Sora. Troleibuzele. Aglomerarea ar fi, cu siguranta. Prea mare. Benzi dedicate ar trebui in tot orasul. Continuand in ritmul actual de artere, trafic auto si masuri luate, orasul se va bloca, practic, de-a dreptul. Cine ti-a dat - nu stie nimic. Doar se afla in treaba: "-ce se da aici, maica, de ce stai la coada? -nu stiu, stau sa vad" :-) Cam asa ceva.

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide